Angel of the day!?

Vill inte låta självisk men dagens ängel blev jag, enligt några kompisar. Bland annat gjorde jag insats när vi skulle gå av bussen i stan, mannen bakom mig hade med sig en barnvagn (med barn) och självklart hjälpte jag till att lyfta ner barnvagnen från bussen. En annan instas var när min kompis H skulle prova klänningar (till vår bal) och storlekarna inte var rätt så jag fick ut och leta reda på andra.

Så dagen i korthet: Började morgonen med nationellt prov i matte, fy fick ont i huvudet efteråt. Jag och en kompis S. (som också hade ont i huvudet efteråt) kom på att vi inte klarar av ett sånt prov när man måste tänka så mycket (hehe), det funkar helt enkelt inte to complicated.
Efter det hade vi en lektion till (spanska, suck alltså) sedan "slutade" vi och jag pluss två kompisar drog in till stan coh kollade runt i flera affärer. Vi han även med att köpa glass och sitta vid vattnet i värmen och äta den. Såå mysigt, då är det sommar.

Senare skulle vi stå i gaderoben på chalmers i två timmar (jag och S. ). Låter kanske lite konstigt men just nu orkar jag inte förklara bra. De hade nån föreläsning där och våran klass skulle turas om att stå i gaderoben och ta emot pengar när folk ville hänga av sig sina jackor. Men i detta fina väder var det inte många som hade jackor med sig. Jag och S. lyckades käna in lite pengar ändå, dock. Genom dricks för att vi var så trevliga mot de som gick förbi (hehe).

Imorgon bär det av ut till sommarstället på lilla ön. Äntligen är mitt rum helt klart där ute jag har till och med egen dörr nu. Så jag ska inreda det superfint. Sen ska jag även sätta mig på en klippa vid havet och sola. För hoppningsvis ska vi sjösätta våran båt också så då kanske det blir en tur i den. MIn kusin L. med familj ska hälsa på en dag också, ska bli trevligt. Annars har jag inget bestämt än får se vad som händer. Men eftersom det är långhelg kommer jag inte kunna skriva här på ett tag, men till nästa gång ska jag försöka fixa bilder som jag kan lägga ut här på kläder och outfits och så.

Ha det underbart nu!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0