Snart bär det av!

Imorgon bitti klockan kvart i fem kommer taxin och hämtar oss (jag och min familj). Hjälp det betyder att jag måste gå upp kvart i fyra på morgonen, kommer antagligen se ut som en död sill. Jaja nu har jag iallafall packat klart allting det tog nästan hela dagen, fick sortera bort en heldel. Men nu är det alltså klart. Jag och min lillebror tog oss en promenad och köpte godis till flygresan också, ett måste att ha. Har med mig diggi kameran så jag ska ta en massa kort nere på karan (gran canaria, puerto rico, design hotel) som jag kan lägga in här sedan när jag är hemma igen. Kan även skriva tips om flygresan och vad man ska göra om man åker till Puerto Rico nångång. Ett tips har jag nu, ha alltid med en mysig stor scarf på flyget som handbagage. Det blir lätt kallt där uppe i luften och ibland kan det finnas filtar på flyget (OBS inte alltid) men de är ofta inte så sköna. Så jag tipsar varmt om att ta med det. Hoppas bara inte att min horoskåp stämmer företsten. Läste att om jag skulle resa bort i april fanns det risk att jag skulle tappa bort bagaget. Tänk om mitt bagage kommer bort!? Hemska tanke! Hoppas verkligen att detta inte blir fallet. Näe nu måste jag gå ska äta middag sen blir det att lägga sig tidigt och försöka sova med tanke på att jag ska upp så himla tidigt.





Glad Påsk på er alla!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0