50 år !

Igår kväll var det middag hemma hos farmor och farfar som gällde. De firade 50 års bröllopsdag. Tänk varit gifta i 50 år det är ganska länge det. Imponerande tycker jag att man kan hitta en person som man håller ihop med (nästan) hela livet. Undrar när jag ska hitta någon.? Kvällen till ära bjöds det på kräftor och räkor i massor till förrätt. Super gott! Lite kladdigt om fingrarna blev det dock. Efter middagen satte/lade jag och min bror M och mina två kusiner N och F framför tv:n i den stora källaren och kollade på en film.
Min outfit för kvällen blev (efter många velanden fram och tillbaka): min vita babydoll klänning från Zoul , svarta favorit koftan med en liten ficka och rosett på från Soaked In Luxury, svart diadem, svarta nya ballerina skor i svart mocka och svarta små paljetter vid tån och en liten söt rosett. Självklart hade jag även en ny liten väska till (väskoman I know). Köpte den igår (och en massa andra saker, fördelen med att gå på gymnasiet inne istan) den är svart fuks skinn med guld knäppe och ett långt tunnt axelband som man kan stoppa ner i väskan så får man en kuvertväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0