Aora

Just nu känner jag att min aora (hur det nu stavas) är på topp. Imorse hjälpte jag en mamma att bära av barnvagnen (med en så söt bäbis i) från spårvagnen. När jag var ute och gick ärenden på stan (för jobbet) höll jag uppe dörren och annat för flera människor. Yes idag skiner aoran och glorian inte med sin frånvaro, hehe. Nu ska jag snart gå upp till köket och äta lunch. Det blir lax sushi som min snälla pappa precis var ute och köpte åt mig. Sedan ska jag gå ut på stan en stund shoppa lite och promenera i detta underbara väder. Märkte dock att detta var fel dag för att ha tajta stuprörs jeans och svart t-shirt, menmen. Lets hope att det fina vädret stannar kvar. Då ska jag sola ocg segla och bara ha det underbart bra ute på öarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0