En solig torsdag

Trots att det är en solig torsdag och jag helst hade velat vara på sommatsället, solat eller suttit på ett ute café med kompisar så sitter jag istället här inne på kontoret framför en dator. Synd men sant. Jobbar man så jobbar man. Var nära på att ringa in och säga att jag var sjuk imorse så att jag kunde ligga ute och sola (och så) hela dagen (önsketänkande). Men man ska vara ärlig och om man har ett jobb ska man gå till det, inte ljuga inte. Sen jobbar min pappa hemifårn idag också så hade inte fungerat i alla fall.
Som tur är var jag precis ute och köpte mig en Soya latte på Espresso House (en stor) och i eftermiddag ska jag åka till älskade Ikea med mamma, so I will survive. Dessutom är detta min näst sista dag på jobbet. Lite sorgligt men ändå skönt. Hoppas att det fina vädret stannar kvar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0