Fika

Yes äntligen är biljetten till insparksfesten på Sticky Fingers köpt. Gick på rasten idag med några klasskompisar och köpte. Känns skönt att ha det gjort, och vara garanterad om att man kommer in. Annars så hann jag med allt som planerat. Efter skolan gick (de flesta) tjejerna i klassen och fikade på Kafé Vallgatan. Väldigt mysigt, trevligt och snyggt inrett kafé. En annan bra sak med detta kafé är att det finns långa soffor så att vi alla (13st) kunde få plats vid samma ställe. Jag köpte en mycket god kladdkaka och vatten. Men med tanke på alla trappor som jag sprungit och gått upp och ner för denna vecka på Hvitfeldtska så förtjänar jag den (tycker jag i alla fall). Men imorgon blir det träning ändå. Måste ju kompisera. Vi satt nästan två timmar på kafét fikade, pratade, skrattade och lärde känna varandra bättre. Det var väldigt trevligt och roligt. Får vi göra om. Efteråt träffade jag Linnéa och Nathalie. Vi bestämde att ta bion en annan dag och istället gick vi och kollade lite affärer och lunchade (vid 5 tiden, lite sen lunch kanske hehe). Vi gick även till hemköp eftersom jag bara behövde köpa pappegoja godis (naturgodis för er som inte förstod vad jag menade med det).

På min shopping lista står nu högst upp:

Skinnjacka
Svarta/gråa läder stövlar
Regnstövlar snygga och coola

Höst nagelack
Varm,mysig höst och vinter tröja (fin stickad Polo)


Outfiten för dagen var:

Tommy Hilfliger blå stuprörs jeans
Svart t-shirt från H&M
Svart söt kofta från Soaked in Luxury köpt på D.O (Design Only)
Friis & co scarf (brun/guld mönsrtad)
Svarta ballerina skor från Topshop (inte de bästa i dagens väder, REGN)
Henri Lloyd jacka mörk blå
Svart siden bands diadem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0