Försvunnen, 112?

Neeej ... ! Det var igår kväll när jag och L skulle gå ut på en promenad i blåsten som jag upptäckte det förfärliga. Min mörk blåa Henri Lloyd jacka är borta, och jag har ingen aning om var den är (ledsen). Förhoppnings vis glömde jag den hemma i huset i stan. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Tror inte att mina föräldrar blir så glada om vi upptäcker när vi kommer hem (till huset istan) att den verkligen är borta. De är ju inte precis gratis dessa praktiska och snygga jackor. Som för övrigt nästan alla har. Kommer ihåg när jag gick på Hovåsskolan. Om det en dag regnade kom alla (almost annyway) i sina Henri Lloyd jackor de flesta röda eller mörkblå. Lagom snyggt, eller hur (hehe).  Raporterar imorogn när jag flyttar in till stan om någon jacka hittades eller ej. Annars får jag väl sätta in en annons i tdiningen under SÖKES eller ringa the alarm 112. Kan man göra det? Tror att det är tvek på det, men men.


Kommentarer
Postat av: ebba

;)

2007-08-18 @ 10:43:28
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0