Home sweet home

Så var man hemma istan igen.  I hallen utanför mitt rum står alla mina 20 väskor med kläder, skor och annat. Har märkt att jag verkligen suger på att packa och på att packa upp ska vi inte ens tala om. Har bland annat en väska med bara skor. Till mitt försvar så har jag faktiskt använt allt som jag packat ner minst en gång. Så då är det väl okej, eller? 

Det sorliga med att flytta in till stan igen är att skolan snart börjar. Hjälp! Börjar redan på torsdag, ny miljö, ny skola , nya lärare, nya klasskamrater ja allt blir nytt. Hvitfeldska Gymanasiet Affärsprogrammet here I come. 

Sedan jag kom hem har jag hunnit med att städa rummet (dock inte så noga), rensat gaderoben (oj så mycket som jag inte använt på ett år och som jag absolute inte gillar blir att slänga eller ge bort), druckigt varmt gott nyttigt grön te, ätit torkade aprikoser (toppen bra nyttigt istället för godis) och packat upp. Eller jag borde packa upp men skyller på att klockan är för mycket.  Vilket är en väldigt dålig ursäkt efter som jag sitter här. Får ta och packa upp imorgon istället.

P.S. Jag hittade min Henri Lloyd jacka här hemma, by the way. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0