Hvitfeldska

Nervös och pirrig är bara förnamnen på hur jag känner mig just nu. Samtidigt som det ska bli spännande och roligt att börja en ny skola (gymnasiet, nu) , nya lokaler och miljöer, nya kompisar ja en ny start faktiskt. Men hjälp går nästan 2 000 elever på Hvitfeldska där jag ska börja och jag känner "bara" ungefär 4 personer av dessa. Även om jag har en gaderob som är överfull av kläder så har jag inget att ha på mig imorgon. Det ständiga problemet. Nej nu måste jag tänka på något annat innan jag får helt panik här. Idag var jag på stan med mamma min. Vi lunchade (lax, oh så gott) , kollade runt i olika affärer, shoppade en del och avslutade med att gå på bio. Filmen På smällen. Den var ganska förutsägbar men väldigt rolig och bra. Absolute se värd. Med stjärnan från Greys anatomy som huvudroll. Nu måste jag gå. Måste hinna fixa lite inför morgondagen och få mycket sömn så jag inte ser ut som en tvättbjörn första dagen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha nice, jag började också på Hvitfeldtska nu. Vad läser du? ^^

2007-08-25 @ 20:59:36
URL: http://tellis.blogg.se
Postat av: Malin

Asså, nej men vad roligt! Jag går Affärsprogramet. Vilken linje går du?

2007-08-25 @ 23:33:07
URL: http://malinkristinaholmander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0