Konstig dag

Inte nog med komentarerna även dagens Göteborg väder har varit minst sagt konstigt och omväxlande. Lunchen bestod av en Kycklingsallad på underbara mysiga Fröken Olsson. Var där med Hanna. Bakom oss satt två stycken den ena läste och den andra satt vid en lapptop. Jag och Hanna (kanske mest Hanna som kom på det men jag håller med) kom underfund med att det hade varit så myigt att efter skolan gå till Fröken Olsson med nån / några kompisar och sitta där och plugga. Det är verkligen ett café som man kan sitta länge på. Även om det är relativt stort är det väldigt mysigt. I think.

När jobbar dagen var slut kom mamma min (L) upp till kontoret. Vi skulle gå en stund på stan shoppa och så klart fika (hallå, det är ett måste). Hittade många fina saker men köpte dock inget idag. Får som sagt bli en shopping eftermiddag på fredag också. No more impulsköp för min del (ska försöka i alla fall). Det är bara dumt. Man ångrar sig bara efteråt. Fast ibland är det svårt att hålla sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0