Kvällen

Kom nyligen hem från en kväll på Liseberg ( Nrj in the park, konsert). Man kan säga att det inte var helt förvånande att det var så mycket folk där som det var. Med tanke på vilka artister som var där. Det var en väldigt rolig kväll med kompisarna. Saknade en dock. Synd att du inte var där. Samtidigt träffade jag flera som jag inte visste skulle vara där, vilket alltid är trevligt. Jag såg även en person som jag träffade för länge sedan. På en semester med familjen på Gran Canaria ("hemliga" lappen). Tyvärr hann jag inte gå fram och hälsa. Dels för att jag inte kunde komma fram till personen för att folk i mellan och sedan gick personen tidigare. Men annars hade jag en väldigt trevlig och rolig kväll.


Kvällens låt : Here in your arms -  Hellogoodbye


Kommentarer
Postat av: Jacob

Jaa! Det var helt underbart kul på NRJ-in the park :D
Sjukt roligt att du missade bussen faktiskt, satt och gap flabbade när vi såg att du inte gick på :D:D:DDD
Mååånga emos där :D <3
Kram!// Brodefors

2007-08-20 @ 23:37:27
URL: http://www.nogg.se/bocaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0