Lördagen

To day har jag först och främst vilat ut. Var ganska väldigt trött efter två veckors pendlande och jobbande. Har gått upp 5.30 varje morgon och jobbat i 8 timmar sedan. När jag ätit klart frukosten, dushat and so tog jag på mig min nya bikini för att gå ut lägga mig på en filt och sola. Åh äntligen lite sol i alla fall, skönt. Om ni inte har förståt det redan så älskar jag att sola, hihi! Men tyvärr var det inte så väldigt varmt idag tycker inte jag dock. Dessutom blåste det en del. Så det var inte såå härligt att ligga och sola idag, tyvärr. Fast å andra sidan så är jag en männsika som verkligen gillar värme så det måste vara minst 25 grader (och inte blåsa för mycket) för att jag verkligen ska trivas och tycka att det är varmt. Ja du gissade rätt jag älskar att åka utomlands till varma länder.

Dagens outfit: Ny shoppad grå stickad halvlång kofta
                           Svart linne
                          Vit kort kjol med blommönster
                          Ny shoppat halsband guldkedja med en vit elefant berlock
                          Svarta ballerina
                          Håret är uppsatt in en halv slarvig ballerina knut


Jag får nog fota denna outfit sometime, låter konstigt när jag skrev det. Men det är faktiskt en hyfsat lyckad, I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0