Rut m.fl.

Till hemsidan


Idag var jag tog jag en promenad ner från Hitfeldtska (när skolan var slu för dagen) till alla affärer i stan. Bland annat gick jag in och kollade in (nya affären) Rut m.fl. Jag köpte en halvlång mysig grå stickad tröja för 500kr.  Lägger upp en bild senare. Måste bara ladda kameran först. Jag tycker att Rut m.fl. var en bra och trevlig affär med många olika märken. Ni som inte besökt affären än borde absolute gå dit och kolla in den.

På håltimmen idag gick jag och tre andra tjejer i min klass C, G och M till ett mysigt litet café. Där satt vi och pratade på ute serveringen och lärde känna varandra bättre. Mysigt. Jag köpte en varm choklad och fick smaka lite av M.s goda kladdkaka. Tyvärr glömde jag att köpa biljetter till Sticki Fingers. Jaja man kan inte komma ihåg allt så jag får göra det imorgon istället. Jag måste också komma ihåg att ringa till Linda. Oj detta blev mycket (med allt annat som händer imorgon också) men jag ska försöka komma ihåg allt.  Ska bland annat ringa Susanna också. Var längesedan jag pratade med henne (bästa kompisen sedan alltid). Saknar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0