Shoppat

Som jag sagt tog jag en liten shopping tur på stan efter sista dagen på jobbet. Skönt att inte behöva gå upp så tidigt på mornarna och härligt att kunna vara ute och njuta av det fina vädret. Samtidigt är det sorgligt, jag kommer sakna arbetskamraterna (känns konstigt att använda det ordet, men det stämmer faktiskt nu). Självklart kommer jag att gå dit (kanske efter skolan) och hälsa på. Men tillbaka till rubriken. Här kommer några bilder på vad jag shoppade. 

 

Shorts från Zara 



Ballerina skor från Topshop

 

Två t-shirtar från H&M (en svart och en mörk grå)



Mysig grå kofta från Gina Tricot 

Yes budget shopping var det ja. Förlåt för de dåliga bilderna. Jag är ingen fotograf men man kan ju försöka i alla fall.

  

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, lovely!

2007-08-12 @ 12:16:35
URL: http://linnealindsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0