Skoldagen

Idag var förtsa mer eller mindre riktiga skoldagen. Hade lektioner men gjorde inte så mycket, dock. Hade min (våran) förtsa företagsekonomi lektion där vi denna lektionen blev indelade i grupper. Då vi skulle diskutera kring (den hm.. passande) frågan "Varför köper man en väska". Ja ni som känner mig (och läst min blogg) kan kanske förstå att jag kände mig lite träffad. Men till min fördel så hade jag en massa argument till varför man behövde köpa en (eller jaa flera) väskor. Jag räknade ut att jag har runt 30 stycken (hand) väskor. Nästa lektion ska vi få prova på att starta eget företag i gruppen. Vilket jag tycker ska bli roligt.

Jag trivs väldigt bra på Hvitfeldtska Gymnasiet och är stolt över att nu vara en Hvitfeldtare. Början av september har det även ordnats en invigningsspark fest för alla 1:orna på Sticky Fingers. Ser verkligen fram emot det. Ska bli roligt. Nu ska jag göra enda två läxorna vi fått än så länge. Läsa igenom målen för svenskan och ta med tre saker till svenskan som är viktigt för mig. Finns mycket och många så detta kan bli svårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill också gå på Sticky Fingers!

2007-08-27 @ 19:46:21
URL: http://www.kites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0