Skönhet (en)

Åh vad lycklig jag var när jag och min familj + farmor var på Disney World i Florida (jag var 6år gammal). När jag gick in i, vad jag tyckte var en enorm, affär som endast hade prinssessklänningar. Mina föräldrar sa att jag kunde få välja vilken jag ville ha. Efter många funderingar och mycket tänkande valde jag Skönhetens guldiga klänning.

Menmen nu var det inte den Skönhet (en) jag skulle skriva om. Utan hade tänkt skriva om lite skönhets tips och även trender inför hösten.

Lila Nagelack inför hösten. Våga prova något nytt och spännande. Mörk lila är en säker färg i höst, varför inte även på naglarna? Jag ska absolute införskaffa ett snyggt mörk lila nagelack. Och även plagg som jag kan matcha till.

Elisabeth Arden Eight Hour hand kräm. Kommer tyvärr inte på det exakta rätta namnet på krämen nu. Men jag har den och använder den flitigt. Super bra för torra händer. Händerna blir mjuka och lena som baby skin.

Helen Rubenstein ansikts kräm. Okej kanske lite dyr (kostar drygt 600 kronor) men man använder inte så mycker varje gång och den är värkligen otroligt bra.



(kommer mer en annan gång, senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0