Slutet gott allting gott ... ?

Denna gråa mulniga dag finns det inte mycket att göra. Speciellt inte när man är ute på en liten ö. Så däför hamnde jag här i soffan framför datorn. Patetiskt? I vilket fall som helst såg jag precis sista avsnittet på min Sex and the city box (love) ännu en gång. Oh jag hoppas och önskar att alla tillsist träffar och får sin Mr. BIg. Frågan är nu bara när, och vart?

image112

Annars händer det inte så mycket idag. Är som sagt ute på sommarstället på lilla ön Rörö. Idag är det bara jag och pappa min här (resten av familjen kommer imorgon). Så idag blir det en pappa/dotter dag. Kanske åker ut med båten en stund senare. Men nu först ska jag städa och packa upp. Så att det ser fint ut när efterlängatde F kommer hit imorgon. Det var länge sedan vi träffades så det ska bli väldigt roligt.

Sedan tror jag att jag ska baka fullkorns kadermumma scones och göra gott varmt grön te, till lunchen. Nej nu får jag gå, så att det blir gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0