Solbrännd ... not

Läste nyss Hanna L :s blogg (http://kites.blogg.se , passar på att göra lite reklam hehe, btw) där hon nyligen skrev att hon hade blivit solbrännd. Ajaj inget roligt alls. Men nejdå jag är inte avundsjuk alls på att jag inte fått någon bränna eller brännt mig (vilket jag i och för sig aldrig gör när jag solar i Sverige, men ändock). Varför skulle jag vara avundsjuk jag får ju vara inne istan varje dag, shoppa på lunchen, äta lunch på lyxiga fik och resturanger och jobba = tjäna pengar. Så, så illa har jag det faktiskt inte. Fast jag ska inte ljuga visst längtar jag till helgen (hoppas på fint väder) då ska jag sola, segla, kanske vindsurfa och åka till Hönö. Sedan har jag snart en och en halv veckas semester, innan skolan börjar weeiii.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha reklam sitter aldrig fel. jag tror du är den enda som läser min blogg xD tack :D

2007-08-02 @ 18:04:38
URL: http://www.kites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0