Underbara L

I torsdags kom min underbara Linnéa hit till Rörö och hälsade på. Hon stannade till idag, åkte för en timme sedan ungefär. Så det blev en tidig morgon. Vi var minst sagt trötta imorse när väckarklockan (som tur var L hörde, annars hade jag nog kunnat sova en bra stund till) ringde klockan åtta. Efter vad som blev en sen kväll. Kollade på älskade Sex and the city, tog en lång promenad (ipoden var så klart med), så var Hanna L med familj här på middag också. Mycket trevligt och alltid lika kul att träffa Hanna (me like you). Tror jag glömde säga detta men gillade (gillar) ditt halsband. Väldigt fint.

Slutsatsen efter middagen blev : Kräftor är gott, men otäcka att äta (hallå de har ju ögon).

Annars så de dagarna som Linnéa var här han vi med att ta flera härliga promenader, handla ärenden i lilla men mysiga Ica affären, se tre säsonger av sex and the city, prata en massa, fika nere vid Café Röröboa, gå igenom min gaderob, mina nya inköp och en massa andra saker. Torsdags kvällen till ära skulle vi vara nyttiga och gjorde en frukt blandning till snacks framför tv:n. Den bestod av äpplen, banan, jordgubbar, melon, päron, mandlar, mörk choklad, kiwi och vindruvor. Väldigt gott och ett bra tips om man vill vara nyttig. Vi måste ses snart igen L. Får höras om måndagen.  Du är underbar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Aaaaw, gulle! Du är också underbar, i had the time of my life för fan ;)

2007-08-19 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0