Världens bästa Farmor

Måste bara skriva detta. Min underbart gensrösa, snälla gulliga farmor ringde för några timmar sedan hemkommen från kalmar. Där hon bland annat hade varit och tittat på när min lillebror hade en konsert. Eftersom jag jobbat och så kunde inte jag följa med. Därför ringde farmor mig för att berätta att hon hade köpt en fint smycke rättare sagt ett halsband till mig. För att jag inte hade kunnat vara med nere i kalmar. Hon berättade att det var en "bricka" hängade på halsbandet, med ordet HOPE.

Tack Farmor för att du skämer bort mig och för att du är snäll, gullig, generös ja helt enkelt världens bästa farmor.

Kommentarer
Postat av: Holmander

Håller med! Bäst i världen är hon! <3Farmor&Farfar3>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0