Back to work

Sí ännu en vecka på jobbet. Upp tidigt på morgonen för att sedan åka färjan in till stan där kontoret ligger.
 

Jag lunchade med pappa min på en fin resturang. Där beställde vi kötbullar som serverades med potatismos färska lingon och gurka. Väldigt gott men lite dyrt dock (en portion kostade 100kr). Efter vi hade ätit färdigt tog vi en snabb power walk till Hagabadet. För att köpa ansiktstvål en till mig och en till mamma. Blev 550kr för båda. Inte billigt kanske men de är väldigt bra. Kerstin Florian produkterna, som endast går att införskaffa på spa (tyvärr). 

På hemvägen gick jag ut och satte mig på berget vid färje lägret (när vi väntade på färjan på Burö) och solade samtidigt som jag lyssnade på musik i ipoden. Väl på färjan stod jag ute i solen hela vägen för att sola och titta på det vackra havet som glittrade av solensstrålar. 

Det är nackdelen med att jobba på ett kontor på sommaren. När det är fint väder måste man vara inne större delen av dagen. När man bara längtar ut för att sola och segla och andra underbara mysiga saker.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0