Hälsovecka (the real start)

Yes idag är det en ny vecka (andra veckan på min semester också, btw) och en ny måndag. Men inte vilken dag som helst det är min officiella första dag på Hälsoveckan (på riktigt denna gången). Det blev ingen riv start men jag fuskade i alla fall inte.
 
Frukosten: Smoothie ( innehöll: äpple juice, banan och hallon)
Lunch: Jag ska inte ljuga (okej detta är pinsamt min svenska stavning kunde varit bättre, förlåt för det) eftersom min frukost inte var klart för än sent blev det ingen ordentlig lunch, tyvärr. Jag åt lunchen vid tre tiden. Eftersom jag inte var speciellt hungrig åt jag bara frukt. Äpple och hallon.
Middagen: Fulkorns ris och korvstroganoff (förlåt igen jag vet inte hur man stavar till detta ord men hoppas att ni kan föstå ändå). Värt att nämna är att falukorven var ekologiskt märkt. Till detta åt vi en god sallad. Med olika sorters sallads blad (isbergs sallad, roccula sallad och baby spenat). Salladen var blandad i vinäger. (nyttigt + gott)

Träning: Idag gick jag och min mamma en power walk sedan gjorde jag även 50st sittupps. Efteråt stechade jag hela kroppen. Glöm inte det, väldigt viktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0