Hoppar på Hälsovecka

Yes nu ska jag (precis som bl a. Ebba Von Sydow) hoppa på hälsoveckan. Jag är medveten om att det är slutet på denna veckan men jag ska börja ( tjuvstarta) redan nu till helgen. Sedan fortsätter jag nästa vecka också. Jag gör INTE detta för att jag är desperat över att bli smalare eller så. Utan jag gör detta för att jag vill vara nyttig, vänja bort alla onödiga vanor som godis och annat faktiskt är. Helt enkelt jag vill må bättre och mer hälso samt. Alltså god men nyttig mat och snacks frome now on och även daglig träning. I alla fall en power walk varje dag. Det ska bli riktigt härligt faktiskt. Nu när jag bor på sommarstället på lilla ön R så har jag ju till och med lyxen att power walka längs stränderna vid havet. Åh vad jag älskar att bo på detta stället på sommaren, anyway. Jag lovar att jag ska raportera om hur det går och även kanske om tips, hehe.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är duktig :) Lycka till!

2007-07-09 @ 09:54:01
URL: http://cestcommeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0