Jerk It Out

Ja nu sitter jag här på sommarstället i soffan med en Loka smaken Hallon med Grape brevid mig. Jag lyssnade precis på låten Jerk It Out med Caesars Palace. När jag fick en jätte bra idé (tycker jag att den var i alla fall). Tänk vad mysigt att bjuda ut några kompisar hit och först grilla sedan ha strand party vid en av stränderna här på Rörö. Och bland annat lyssna på denna låten ( Jerk It Out) och dansa till den, barfota i sanden. Efter en härlig varm sommardag med mycket sol. Tänk vad härligt detta skulle vara förts ligga på en klippa vid havet med vännerna och sola sedan grilla och ännu senare gå ner till standen och lyssna på bra musik och dansa. Gud vad underbart det hade varit. Snälla solen och sommarvärmen kom tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0