Phantom Of The Opera

I förrgår satt jag och mamma min bänkade i soffan framför tv:n (min stackars lillebror blev sjuk och fick ligga i sängen och pappa min var upptagen med annat) och såg på Phantom Of The Opera. Jag hade akdrig sett den musikalen innan. Oj, vad bra den var gillade den verkligen. Musiken var bra och skådespelarna var duktiga. Om ni gillar musikaler och inte har sett denna innan rekomenderar jag den verkligen. Fast det är nog inte många andra än jag som är så efter och aldrig sett den. En beundrands värd sak om den är att hon (kommer inte ihåg vad hon heter) som spelar huvidrollen är endast 18år när hon var med i denna filmen. Ändå kan hon sjunga så otroligt bra. Hon hade verkligen en fantastisk röst. Jag började fundera på, efter jag sett klart på filmen, om jag skulle gå och ta sång lektioner till hösten. Men jag vet inte om jag kommer hinna med det. Finns så mycket som jag vill hinna med att göra och lära mig. Så jag får se hur det blir med det. Men det hade varit roligt i alla fall, att kunna sjunga riktigt bra alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0