Regn, regn och mera regn

Nu har det regnat jag vet inte hur länge, men länge är det i alla fall. Fast det känns nog som att det har regnat längre än vad det verkligen har, thats what I think. Visst kan jag hålla med om att det kan vara mysigt med regn ibland. Om man har trevligt sällskap, eller/och sitter invirad i en filt i soffan framför tv:n (där en bra film visas) med en stor kopp te i handen. Men samtidigt är det också lite deppigt att det ska regna så mycket. Fast nu ska jag inte vara sån, man ska alltid tänka possetivt och försöka se det fårn den ljusa sidan (gäller i princip allt).


Jag var precis inne och läste ebba von sydows blogg, btw. Där hittade jag denna söta hoddie. Åh vad jag vill ha den.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0