So fare so good...

Första dagen på min hälsovecka. So fare so good... dagen är långt ifrån slut men jag har redan hunnit med en frukost ( som bestod av två fullkorns smurgåsar och grön te), lunch (frukter) och så har jag hunnit med att träna. Gjorde 50st sittupps sedan lite uppvärmings övningar (som jag lärt mig på dansen) och nu kom jag precis hem ifrån en härlig power walk. Så jag tycker att jag har varit rktigt duktig idag. Än så länge i alla fall...

Idag följde jag även med mamma in till grannarna för att bestämma middags planerna och tiderna för ikväll. Deras lilla barnbarn Nora som redan har blivit 2år gammal var där inne på besök. Oj vad söt hon var. Vet inte om man ska jämföra men hon liknade Skållan i Saltkråkan. Tyvärr skulle hon och hennes mamma åka hem nu så de kunde inte följa med in på middagen. När det blev dags för mig och mamma att gå hem igen, ville Nora så gärna följa med. Åh önskar att hon hade kunnat det. Menmen hon kommer ju hit fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0