Söndag

Sista dagen på denna helgen. Sorgligt men sant. Helgen har varit en underbar. Med någorlunda fint väder faktiskt. Imorgon blir det att gå upp 5.30 ta färjan och åka in till stan och jobba. Lite jobbigt att gå upp så tidigt men å andra sidan kan jag shoppa på lunchen och gå runt och kolla i alla affärer. Jag hittade ett par snygga skor i fredags inne i stan. Dock fanns de bara i storlekarna 37 och 38 vilket var för stort för mig. De fanns i storlek 36 (vilket satt perfekt) fast i vita. Jag ville helst ha svarta. Får se hur det blir ska kolla in de igen i veckan på lunchen.

Idag har jag hunnit med att sola och träna (ja äntligen blev spring turen av).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0