Unnecessary

Nu sitter jag på min säng i mitt lilla, men mysiga rum på sommarstället på lilla ön Rörö. Med min laptop framför mig. Som spelar Mariah Carey ur högtalarna. Utanför mitt lilla fönsert är det grå mulet och regnet hänger i luften. På grannens lilla tak ser jag deras katt gå runt. Hur har den kommit dit? Och hur ska den lilla katten Misstel komma ner igen?

Just nu har jag bara så många olika tankar och funderingar i huvudet. Förvirrad var ordet. Men jag kan ínte skriva ner det. Där av namnet på detta inlägg. Åh varför måste Rörö ligga så långt ifårn staden? Skulle behöva en tjejkväll just nu.

Det är i alla fall lugnande att höra Mariah Careys otroliga röst och hennes lugna låtar. Som just nu är ganska passande.
 
P.S. Misstel lyckades komma ner. Fråga mig inte hur men nu ser jag honom sitta där nere på marken under ett litet skydd för regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0