SKOR

I torsdags var jag med i "tävlingen" på hovåsbadet. Den gick ut på att man behövde blåsa två¨gånger på kvällen vid speciella tider och då skulle man självklart inte ha druckigt. Jag klarade mig och vann dessutom 400kr att handla för på frölundatorg. Så idag var jag där och hittade två par söta skor som jag blev förälskad i och bara behövde köpa. Dessutom var det "ta två par betala för ett par" så då MÅSTE man ju ta två par. Alltså fick jag dessa två (se bilderna) för endast 399kr. Fynd eller vad?!

  och här är de andra  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, gud vad fina skor! De var verkligen jättefina. Bra köp :)

2007-06-23 @ 16:17:47
URL: http://cestcommeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0