AjAj

Min morgon blev en ganska häktisk morgon: Först låg jag kvar i sängen lite extra länge, sen in i köket och tog ett äpple och en kniv. Hittade bara en kniv jag kunde använda den är dock väldigt vass. (ja ni som känner mig kan nog gissa vad som hände mig). När jag skulle skära äpplet skar jag mig i tummen. Inte så lite heller det blev ett ganska djupt jack. Jag skyndade mig till diskohon och höll tummen över och tryckte ihop det med andra handen. Skrek sedan på mamma som kom skyndandes ner för att hjälpa till. Jag kände att jag höll på att svimma ( jo jag har svimmat tre gånger på ofentliga platser så jag vet hur det känns att svimma) så jag la mig ner på golvet med benen upp i luften. Sedan fixade mamma med papper runt och tryckte så att det skulle sluta blöda, sedan plåster på och nån speciell tejp. Jag fick ligga där¨på golvet ett tag innan jag kunde resa mig. Och sedan skjutsade min snälla mamma mig till skolan, jag kom  försent ändå. Men jag behövde iallafall inte gå hela vägen med min skadade tumme. Tack så  mycket mamma <3. Jag har märkt att man faktiskt behöver vänster tummen till ganska mycket ändå, nu när jag inte kan använda den till nått. Men nu måste jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0