Full plannerad helg

Denna helgen är helt full planerad redan. Imorgon (fredag) blir det shopping i stan med S. efter skolan. Hoppas på att hitta många fina saker att köpa. Ska leta efter vår jacka, vår skor, t-shirt med tryck (okej, jag vet att jag redan har men vill ha en till) så ska jag leta efter chanels svarta metallick nagellack och pärlor för att göra eget halsband (älskar att pyssla, speciellt att göra egna halsband och andra smycken och designa egna..). Sen på kvällen ska jag ha mysig hemmakväll och umgås med familjen. Sista kvällen tilsammans innan min pappa åker till Indionesien i två veckor ( bara lite avundsjuk på det,han ska flyga i fint stort lyx plan, riktigt varmt där och skönt han ska ju iochförsig jobba där men ändå). På lördag blir det släktkalas hos kusinen F. Är lilla M som fyllt år (grattis)! Ska bli trevligt. Sedan på söndag ska jag nog ut till sommarstället på lilla ön, träffa lite folk där antagligen och om jag har tur är mitt nya underbara rum klart där nu! Så himla fint , love it. Måndag kväll ska lillebror min ha konsert så då ska jag nog dit och lyssna. Han ska spela solo dessutom så, känns lite viktigt att vara där. På tisdag ska jag och lilla mamma till Ikea (när jag var i singapor såg jag by the way en ikea där, hehe kändes lite konstigt faktiskt). Åh gud vad jag älskar att gå runt på Ikea! Så kul, verkligen! Just det jag har studiedag på måndag och tisdag därför jag kan åka till Ikea och så då. Sen måste jag nog plugga lite också har två prov nästa vecka (so och matte, whish me luck). Så måste jag hinna träna lite också. Nya tränings shemat är dans tisdag och onsdag, 50 situps varje dag (kanske inte riktigt varje men nästan) 50 utfall varje dag och ut och springa eller powerwalka när vädret tilllåter. Och så blir det gymmet nästan två gånger i veckan (på gympan i skolan) då ska jag vara riktigt ambitös och verkligen anstränga mig ordentligt. Sen har jag även bytt frukosten nu blir det ett äpple eller nektarin ( eller vad det nu heter) varje morgon, riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0