Gammla minnen

Var väldigt duktig och städade i lådorna här i mitt rum (tycker jag själv var duktigt hehe). Hittade en massa gamla saker dagböcker m.m. Ska inte avslöja vad det stog i dem men kan berätta en annan sak som jag mindes när jag rotade i allt jag hittade. Mitt första lågstadie disco. Ojoj vad roligt det var. Och vad liten man var, när jag skulle köpa godis så nådde jag kanppt upp til disken. Det var 6.orna som höll i discot och jag kommer ihåg att jag fått en tia att handla godis för. Men jag var sp blyg och tyckte att 6:orna var så stora att jag inte vågade säga vad jag igentligen ville ha. Så jag räckte bara fram tian och pekade på "röda racerbilar" de kostade en krona styck så jag fick tio stycken. Men det var ju engentligen inte vad jag ville ha så jag delade med mig av dem till två kompisar eftersom jag inte orkade äta upp alla. Haha vad söt man var när man var liten. Önskar att man kunde bli liten igen, allt var så mycket lättare då. Jaja önska kan man ju alltid. För övrigt gjorde jag och sa många roliga saker när jag var liten. Står sammlat i en liten rosa bok som min mamma skrev i när jag var liten. Tillexempel sa jag när jag var 4 år gammal när någon frågade hur gammal jag var stolt ; "utan tummen" och visade fram ena handen med tummen ned vikt. Som sagt många roliga, konstiga, gulliga och söta saker gjorde och sa man när man var liten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där minns jag =D Det var på den gamla goa tiden det.
/ H

2007-03-15 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0