Härlig solig vår dag!

Vilken underbar det varit idag, iallafall väder mässigt. Idag var jag ute på en härlig promenad med lilla hunden på morgonen, sedan tog jag några tidningar (senaste elle, cosmopolitan och VR dessa tidningar är by the way väldigt bra! Men tillbaka till saken) satte på musik och satte mig ute i trädgården på en stol. Helt underbart skönt! Efter en stund fick jag gå in till köket för att hämta ett stort glas vatten. Det är förövrigt ett bra och enkelt knep mot torr hud. Man ska dricka två liter vatten per dag, ett pluss är om man dricker ett stort glas vatten det första du gör när du vaknar på morgonen. Annars har jag inte så mycket att berätta om dagen mer än att min pappa kom hem idag, welcome home! Han har varit borta två veckor, in buissnes. Jag fick en fin ljus rosa pike, marco polo av honom. Älskar den mjuk och skön att ha på sig kan ta kort på den senare och lägga upp den här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0