Morgondagen

Kom hem för bara nån halvtimme sen, tog en promenad till Gotheborg (godis affär). Där jag självklart köpte godis till imon, ska nämligen kolla på en långfilm i skolan på eftermidagen. Det kräver att man har godis med sig så nu är jag full laddad och redo för film time i skolan. Efter skolan ska jag och pappa min åka färjan ut till sommarstället på lilla ön R, där vi ska vara i helgen och ordna med mitt nya rum där som nästan är klart. Weeiii... På vägen ut dit ska vi köpa sushi, som vi sen äter väl därute till middag. Älskar sushi både super nyttigt och väldigt gott, desutom väldigt roligt att äta med pinnar svårt men kul. Har faktiskt lyckats lära mig äta med pinnar. Det var min vana pappa som lärde mig detta nödvändiga. Visste ni föresten att man inte äter med pinnar i thailand utan med gaffel och sked !? Hehe intresant va? Intresseklubben antecknar...not

Idag fyller min pappa förövrigt år så snart kommer farmor och farfar ner på middag, blir lyxig lax-tallrick. Så nu måste jag sluta.
(märkte att jag har nämt min pappa ganska mycket, kanske ser lite konstigt ut men han fyller ju bara år en gång om året så jag bjuder på det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0