Panik morgon + dagen kort och gott

Imorse när klockan ringde vid tio i sju, fick jag för mig att klockan var tio i åtta. Vilket fick mig att få total panik eftersom jag började nio idag och behövde alltså gå 20 över åtta. Så jag flög upp ur sängen sprang in i badrummet borstade tänderna, tvättade ansiktet och tvättade håret. När jag sen kom in till köket fick jag se på klockan på mikron att den inte var mer än fem över sju, jag tog tre djupa andetag och andades ut över att jag inte behövde stressa utan kunde ta det hur lungt som helst.
Annars har dagen varit bra, hade tre prov idag engelska muntligt nationellt, no kemi (typ oförberätt prov) och musik teori prov. Tycker faktisk att det gick bra för mig på alla tre så jag är nöjd, känns skönt. Hela denna veckan har varit väldigt lugn bara de vanliga läxorna (språk, so m.m) och ett prov.
Senare i dag ska jag på dans, inte varit där på två gånger så det kommer nog bli lite svårt menmen jag över lever nog. Det ska bli kul att få dansa (gjorde jag ju iochför sig igår med men..) och träffa alla igen. Speciellt L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0