Snart bär det av!

Jaaa! Snart bär det av till Spanien, Kanarieöarna, Gran Canaria, Puerto Rico, Design Hotel. Gu vad jag längtar få sola och äta hotell frukost och middag ute på resturanger varje kväll = jag älskar! Men innan vi åker ska jag hinna med att shoppa lite inne istan, imorgon gör jag det. Måste köpa bikini, solglasögon, sommarskor, sommarkläder (klänning m.m.) och så har jag ricktagt in mig på ett guld armband med många berlocker på Raglady. Andra affärer jag planerat att besöka är Topshop, NK, Gina Tricot, Pink, H&M, Twist and Tango, MQ , scorett och en del andra Jag ska även lägga upp min svarta tubklänning och självklart skriva packningslista innan planet går på onsdag. Hjälp tror inte jag kommer överleva, planet lyfter typ halv 6 på morgonen, vilket betyder att jag kommer behöva gå upp hur tidigt som helst och därmed gå och lägga mig väldigt tidigt. Sen tror jag inte att butikerna eller cafét på flygplatsen är öppet så tidigt så jag kan inte köpa min tidning, latte eller te som jag annars brukar göra där.  Sucksuck men jag ska inte klaga jag får ju iallafall resa iväg. Just det ja måste komma ihåg att köpa godis innan det bär av, de har bara inte något gott eller normalt godis i utlandet. Lakris har de inte heller som är så gott och fräsht.

By the way kom på att snart är det påsk, inget påskägg för mig detta året. Lite sorgligt, men jag kanske kunde köpa ett påskägg här hemma och ta med mig. De firar ju inte påsk på Kanarieöarna.

Nu ska jag leta lite bilder, skriver mer senare. Kramar 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på klänningen och det du köper?

2007-03-30 @ 18:35:21
Postat av: Anonym

visst kan jag göra det, ska försöka ordna det imon! Tack för ideén om det!

2007-03-31 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0