Väskoman?!

Okej, jag erkänner är nog en väskoman. Försökte räkna ut hur många väskor jag har men tappade räkningen när jag hade kommit upp till 20. Idag köpte jag en ny väska, vet att jag kanske inte behöver en men det var kärlek vid första ögonkastet. En svart i  "skinn" mellan stor, lite avlång  från Friis & co. Jag hade tur för det var den sista de hade av den väskan, lucky me. Man kan ha den till allt och vida (nästan) alla tillfällen. Okej, om ett tag kommer jag troligen vilja ha en ny väska ändå och säga att denna inte duger menmen.  

Idag har jag också hunnit med att vara duktig och pluggat en hel del till proven på onsdag och torsdag. Sen har jag varit på konsert också, det var min duktiga lillebror magnus som spelade. Han spelade även solo, klarinett polkan. Väldigt duktig var han, stolt storasyster. Mamma och jag hade köpt en fin liten orange blomma i en svart/vit mönstrad vas som var fint inslaget i nått som jag inte kommer ihåg vad det heter, som han fick av oss och lilla mormor (som också var med på konserten) när han spelat klart.  Om någon undrar varför jag inte varit iskolan idag så beror det på att vi har haft studiedag idag och även imon. 

Kan för skoj skull berätta hur min outfit såg ut när jag gick på konserten ; Hade mina Tommy Hifliger jeans (blåa, stuprör och ganska tajta storlek 24) en vit söt t-shirt (med puffärmar och två små knappar upp till i brons färg, svårt att förklara den men söt är den iaf) min svarta soaked in luxury kofta (med en söt liten rosett på fickan) min Friis & co scarf (brun med guld mönster) mina svarta ballerina skor , min nya svarta väska från Friis & co och min svarta korta dun jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0