Klassresa - Danmark

Igår kom vi hem ifrån Danmark, hade varit på klassresa där i tre dagar. Vi hade tre väldigt kuliga dagar och det hände en del. Första dagen var vi på Fårup. Och jag kan stolt säga att jag vågade åka den värsta bergochdalbanan som fanns där ( en balder wanna be). När ett vi hade åkt ett varv i den och den saknade ner tänkte jag "åh äntligen så ska jag få gå av, gud va skönt". Då skriker alla danska barn EXTRA TUR, EXTRA TUR! Gissa vad som händer? Jo den kör igång en gång till jag jag fick till min fasa åka två varv.... Men efteråt vad jag glad av att få gå av, och kände mig stolt (det var faktiskt väldigt kul att åka även om jag skrek som bara den och trodde jag skulle dö).  En annan kul sak var att eftersom åldersgränsen på att köpa alkohol bara är 16år i danmark köpte 84%av klassen ut. Ja resten tänker jag inte skriva här.......Här kommer några bilder från resan.


       

På båten hem var vi vid spelautomaterna och så fanns det en gång och i andra änden fanns det en stor spegel. Men jag fattade inte att det var en spegel så jag sa "hallå vem är hon där borta, vad lik hon va mig..." till S. haha gissa om hon flabbade åt mig..  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, hehe. Jag vill också på klassresa till Danmark. Vi ska tälta en natt bara, för vi var på klassresa i höstas.

2007-06-02 @ 14:58:41
URL: http://cestcommeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0