Lördagen

Denna lördag har jag tyvärr behövt vara duktig och pluggat en massa. Lite trist men man känner sig duktig i alla fall. Jag har också införskaffat en fin present till Morsdag imorgon (idag faktiskt). Hittade ett fint halsband det är en halv lång silver kedja med en ljus rosa jordgubbe som berlock. Väldigt sött, kan lägga in det här sedan när hon fått den. För övrigt kom jag precis hem från en kompis. Hade jätte mysigt först satt jag och S här hemma hos mig och pratade om allt och ingenting. Sedan promenerade vi upp till J där vi mötte G och A. Förts gick vi in till J och hälsade på hennes ur söta kanin och underlat (hehe). Sedan skulle J äta och vi andra satt och spanade in hennes mat (hehe detta låter helt sjukt....va?). Efter det gick vi ut på en promenad för att leta efter blommar (jag lovar vi är helt normala promise!). När vi kom tillbaka hade H och en del andra kommit. När vi precis skulle sätta på The Grudge (hur stavar man till den filmen?) så behövde jag och S gå. Sorligt nog. Jag såg alltså bara inledningen på filmen och jag blev ändå RÄDD. Saknade att inte ha nån som satt och höll om mig.

Tack för en trevlig kväll, ni är underbara!
Sov Gott, Kramar! (L)

Kommentarer
Postat av: browneyed

En fortsättning på novellen är publicerad :)

2007-05-27 @ 00:49:57
URL: http://browneyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0