Fredag kväll = Sushi

Denna fredag kväll tillbringade jag först med H . Vi tog en promenad ner till Sushi baren och satte oss där och åt super god vegetarisk sushi. Med pinnar ! Vilket en viss H verkade tycka var lite svårt i början. Men det är bara att träna. Det är vad jag har fått göra, med det menar eller påstår jag absolut inte att jag skulle vara speciellt duktig eller perfekt på det. Men det har underlättat att min pappa rest mycket i asien och på så sätt lärt mig hur man ska göra när man äter maten med pinnar.

Det var väldigt mysigt och roligt att sitta där nere och äta sushi med H. Många skratt blev det också. Det var längesedan vi träffades så det var trevligt. Vi kom bland annat in på en lite hmm .. konstig diskussion. Om guldfiskar. De har ju bara en sekunds minne eller nått sånt. Så hur kan de då komma ihåg om de är hungriga eller trötta ??? Bra fråga eller hur .. ?

När vi hade ätit klart bestämde vi oss för att ta en promenad till Hemköp för att införskaffa vindruvor m.m. Sedan bar det av hem till mig där vi satte oss och kollade på Sex and the city, tills det att S kom. Då satt / låg vi och pratade om allt och inget och kollade i min skolkatalog.

Jaa det var en rolig, trevlig, mysig kväll detta. Gillar er !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jädra pinnar *mummelmuttermorr*

2007-11-03 @ 00:27:46
URL: http://www.youresuchasucker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0