Kvällen + Dagens outfit

Ikväll ska jag och några andra hem till S för att kolla på skäckisar. Hjääälp. Kommer inte våga gå hem sedan, som tur är tar det endast en minut för mig att gå hem så det är nog ganska så lungt ändå. Hoppas och tror att det blir en mysig kväll. Innan jag beger mig till S ska jag äta god grillad middag hemma med familjen och kolla på SvensonSvenson som jag gillar.

Gossip: Hörde precis från farmor i telefonen att hon pratat med släktingarna i Stockholm. Tydligen så snöar det där nu ! Tänk snart kanske det kommer till oss.

image162
Yes detta var dagens outfit.
Poncho - Mango
Stickad klänning - Gestuz
Tights - Gina tricot
Ballerina - Bianco
Armand - Raglady
Halsduk - H&M

Kommentarer
Postat av: n r 1 2 6

jättefint!

2007-11-03 @ 18:11:38
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-04 @ 08:30:04
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0