Shoppat

Nyligen var jag i Stockholm några dagar. Älskar den staden alltså, absolute. Jag shoppade förvånadsvärt lite faktiskt. Lite synd men så kan det bli ibland. Bland annat köppte jag i alla fall denna kavaj/kofta från Odd Molly på NK. Det är så härligt att gå runt inne på NK tycker jag. Speciellt på NK i Stockholm, det är så lungt, mysigt och väl organiserat. kärlek Här kommer en bild på den jag köpte.  

image161


Sedan var jag även inne i en liten butik i Gammla Stan. Det är Pernilla Wahlgrens mamma som äger dena butiken. Väldigt lite men otroligt charmig och mysig. De finns bara en massa olika sorters änglar i den. Och ni som känner mig kan ju tänka mig att jag då verkligen trivdes och gillade denna butik. Jag köte en liten tavla där med en ängel på och texten :


"Alla är vi änglar

med bara en vinge

flyga kan vi om vi

omfamnar varandra"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0