Isle of Wight

Som sagt har jag denna sommaren spenderat tre veckor på en ö i engelska kanalen som heter Isle of Wight. Vilket var en mycket större ö än vad jag trott. Det var också en fin ö, flera långa långa vita stränder, palmer och små söta engelska byggnader. Shopingen var faktiskt inte heller så dålig. Dessutom kunde man lätt ta sig till Portsmouth och Bournmouth (hamn städer på fastlandet) där shoppingen var bra. Resväskan klarade sig precis på vägen hem från övervikt (puh).

Detta shoppades:
Polo Ralph Lauren tröja (Portsmouth, blev överlycklig när jag hittade den affären)
DKNY väska (Bourmouth)
Två kjolar Topshop (Newport)
Boddy Topshop (Newport)
Henri Lloyd tröja (Cowes east coast, Present till lillebror min)
Jeans Topshop (Newport)

 Den ena Topshop kjolen jag köpte  fina utsikten från rummet mitt
 Lyxiga provrummet hos Polo Ralph Lauren
 Denna marin blå Topshop kjol är den andra jag köpte   Polo Ralph Lauren tröjan jag köpte och en glimt av DKNY väskan.    
 Hittade i Portsmouth  Köpte många koppar kaffe här  Här köpte jag tröja till min lillebror
 ... och så här ser den ut. Henri Lloyden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0