TRANQUILO viva la grill!

Denna restaurang som ligger vid saluhallen är nog den bästa i hela götet. Jag var där för ett tag sedan med pappa min en kväll för att äta middag. Då en servitris råkade spilla en massa stearin på min bruna Longchamp väska. Tyvärr gick det inte att få bort detta från väskan. Ägaren och personalen på denna restaurang är dock så otroligt snälla så de sprang runt och letade efter en likadan väska runt om i stan. Den modellen som jag hade fanns dock inte kvar någonstans, så de sa att jag fick själv leta upp en väska som jag tyckte om eftersom de inte vågade chansa.

Så idag efter skolan gick jag till NK där jag hittade en liknande Longchamp väska till samma pris. Den på bilden nedan. Jag saknar min gammla ändock, men jag ska inte klaga, jag gillar den nya väldigt mycket också. Jag gick direkt med kvittot till restaurangen som de hade sagt. Så fick jag pengar för hela väskan. Var inte detta snällt så säg?

Denna restautangen ska jag besöka, många många fler gånger! Då jag går affärsprgramet har jag lärt mig av detta. Det gäller att bemöta sina kunder på ett bra sätt och erkänna sina misstag. Så kunden blir nöjd vilket leder till att denna kommer tillbaka och rekomenderar till andra. Vilket jag nu gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0