Alla Hjärtans Dag

Tror verkligen inte att det kan undgått någon att det var alla hjärtans dag idag. Det är en gullig dag tycker jag, att man åtminstone en gång om året visar de som är en kärast hur mycket man tycker om de. Detta behöver såklart inte bara vara av det motsatta könet, alltså ens pojkvänn eller så (om man har någon). Varför inte visa det till ens underbara vänner och familj? Det gjorde iaf jag idag. Även om de troligen redan vet om det. Jag tror tyvärr att många har för höga och för stora förväntningar på denna dagen. Och därför ofta leder till besvikelser. När det egentligen kan räcka med ett sött sms, telefon samtal, en ros eller en kram etc.
 
Jag hoppas att ni alla har haft en underbar dag! Och att ni har på något sätt visat era nära och kära hur mycket de betyder för er. Och att de har visat det till er, hur mycket ni betyder för de. För kom ihåg ni är alla unika, det finns inte en enda som är precis som du. (Detta sa en man till mig idag ... eller jag var på handledar kurs med mina föräldrar och då sa han dey till oss alla. Jag tyckte att det var väldigt fint sagt, och så rätt!)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0