BÅTMÄSSAN

Jag kom precis hem från Båmässan nu. Var verkligen trevligt! Åt som sagt mycket god brunch på resturang E. med pappa min gick runt och kollade på olika båtar. Hoppas på att pappa nappade på idén om en större båt, I hope!
Så klart gick vi även runt där uppe och kollade på kläder m.m. Jo jag är nog pappas lilla flicka. Jag fick en marin blå stickad REDGREEN tröja och en matchande väst, av honom som tack för att jag följde med.

Tack, världens bästa pappa !


image211

Ledsen för den dåliga bilden, är faktiskt ingen fotograf. Blev väldigt nöjd över denna tröja då orginal priset ute i affär är 1 100 kr. Även om det var pappa som betalade.



Här har vi västen som jag fick, väldigt varm och skön. (kommer inte ihåg vad den kostade dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0