Brunch på Båtmässan

Yes, imorgon ska jag och "båtgalna" pappa min självklart äta våran brunch Båtmässan i Götet. Det ska bli väldigt mysigt. Pappasflicka !

Denna helgen är nämligen min mamma och lillebror i Stockholm, där lillebror får träna klarinett med en mycket duktig orkester. Visst är det lite jobbigt att han alltid spelar hemma. Men han har blivit riktigt duktig nu. Förra helgen tävlade han i Falun och blev publik favorit. Det var bara de 10 bästa i sverige i åldern 15-20 som fick vara med. Min lillebror är 14år. Stolt storasyster!

Nu är jag off, ska till favorit farmor och farfar och äta middag i deras villa. Troligen stannar jag och pappa kvar och kollar på Göta kanal 2 som kommer ikväll på tv.  Ja, jag tycker faktiskt att den filmen är bra på riktigt inte den bästa men dn är bra, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0