Gårdagen

Igår var jag på IKEA med mammisen och lillebror (som tyvärr nu är längre än mig). Så klart skulle vi egentligen inte handla något med slutade med att vi gick ut därifrån med 1 000 kr mindre i plånboken. Som vanligt när man är på IKEA med andra ord. Jag fick mig en tavla i svart vitt med motiv av NY, gillar verkligen sådana tavlor, vill så gärna åka till NY och Californien some time, sedan fick jag en svart tavel ram (till min tavla hemma svart vit med motiv av Eifeltornet, skull också väldigt gärna vilja åka till Paris någon gång), jag fick också beiget påslakan, galgar och lite andra små saker som är bra att ha.

Älskar att gå runt på IKEA , ta ett varv först på övervåningen kolla på alla saker och fundera på hur det skulle passa hemma hos sig eller när jag så småningom flyttar hemifrån till lägenhet. Hur det skulle kunna passa där, fantisera och drömma kan man alltid göra. När man sedan gått ett varv på övervåningen kommer man till Resurangen, där det finns jätte god mat, som är väldigt billig dessutom. Lagom vid lunch tid. Sedan brukar vi ta ett varv på nedervåningen där alla små saker finns, och ett och annat åker ned i kassen eller vagnen.

IKEA har liksom blivit som ett nöje, och ja jag tycker om det!



Gårdags kvällen avslutades hemma hos Susanna, dit även Daniel och Erik kom. Vi fyra kollade på en minst sagt mysko film .. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0