Gårdagen

Som jag skrev i tidigare i ett inlägg träffade åkte jag in till stan och träffade H, H och C (med pojkvän) för shopping och fika. Jag hittade några olika fina saker men köpte dock ingenting. Första gången jag inte köpt något när jag varit i stan ? Gick runt på NK (finns nästan inget bättre, älskar NK, gillar dock Sthlms NK mer än Götets) och Åhléns. Kollade även in på Sisters (där hittade jag en snygg jacka från Soaked In Luxury i lila ton, den känns väldigt Gossip girl lite Preppy. Piffar verkligen upp en vardaglig outfit.) Scorett (novita skorna skulle jag vilja ha nästan alla) och MQ (där hittade jag bl a. en jeans väst från Zoul). 

Efter shoppingen begav vi oss alla fem till ett litet mysigt café, nämligen Kronhusbodarna. Väckte lite gamla goa minnen, hehe. Det var mysigt satt där och pratade länge om allt och inget. Tillslut var det bara jag och H kvar när klockan började bli sent bestämde vi oss för att gå hem. 

Vilket var lättare sagt än gjort, herre gu vad det blåste mycket när vi skulle bege oss mot bussen. Vi kunde inte gå framåt, så pappa min fick komma och köra oss hem. Trodde att vi skulle blåsa bort. Inte så konstigt på en bro i närheten hade en lastbil vält av blåsten. Ojojoj ... drama ... 

Det var en mysig eftermiddag, tack!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0